دل خوشیه من به اینه

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

دل خوشیه من به اینه

 

ببینید دلم به چی خوشه !!!

 

 

 

** هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم **

 

با شرکت در نظر سنجی از جوایز این دوره ،

 

سفرهای زیارتی ، سفر به دور دنیا ، 10 دستگاه پراید ،

 

کمک هزینه خرید وسایل منزل و هزاران جایزه نقدی دیگر بهره مند نمیشوید

 

ولی دل من رو شاد میکنید !!



نظرات شما عزیزان:

adel
ساعت22:37---4 تير 1391
خوشم اومد

ziba
ساعت13:50---3 تير 1391
مامانم داره به یه زنه آمریکایی هفت سینو توضیح میده:

It should start with “S”, like APPLE!!


محض خنده

سلام زهره جووووون


رامین
ساعت13:47---3 تير 1391
اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی ، بوته ای در دامنه ای باش



ولی بهترین بوته‌ای باش كه در كناره راه می‌روید



اگر نمی‌توانی بوته‌ای باشی ، علف كوچكی باش و چشم‌انداز كنار شاه راهی را شادمانه‌تر كن



اگر نمی‌توانی نهنگ باشی ، فقط یك ماهی كوچك باش



ولی بازیگوش‌ترین ماهی دریاچه



همه ما را كه ناخدا نمی‌كنند ، ملوان هم می‌توان بود



در این دنیا برای همه ما كاری هست



كارهای بزرگ



كارهای كمی كوچكتر



و آنچه كه وظیفه ماست



چندان دور از دسترس نیست



اگرنمی‌توانی شاه راه باشی ، كوره راه باش



اگر نمی‌توانی خورشید باشی ، ستاره باش



با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند



هر آنچه كه هستی ، بهتریـنـش باش


اکبرهراتی
ساعت8:24---29 خرداد 1391
سلام

از بعثت او جهان جوان شد



گیتى چو بهشت جاودان شد



این عید به اهل دین مبارک



بر جمله مسلمین مبارک


ghasem
ساعت13:18---24 خرداد 1391
عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است / هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . ..سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سر بزن
ღ ♥ ღ


بلکــــــــــــــــلاو/شراب عشق
ساعت14:35---21 خرداد 1391
سلامــ سلامــ- آپمـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ@};

malihe
ساعت14:24---21 خرداد 1391
ســال‌هــاســت
كــه از جــزيــره‌ي متــروک،
نــامــه‌اي را در بطــري
روانــه‌ي آب‌هــاي عــالــم كــرده‌ام!
اگــر كســي عاشــق باشــد،
مــي‌تــوانــد كلمــاتــم را بخــوانــد!
بــه هــر زبــانــي!
در هــر ســرزمينــي!
گــاهــي فكــر مــي‌كنــم،
كســي مــي‌آيــد
و بــا همــان شيشــه
بــرايــم شــراب مــي‌آورد . . .


اکبرهراتی
ساعت16:09---20 خرداد 1391
سلام من برای تبادل لینگ درخدمتم

farshad
ساعت14:34---20 خرداد 1391
slm azizam linkam kon ta link konamet


عقیل
ساعت9:22---20 خرداد 1391


kimia
ساعت9:16---20 خرداد 1391
هرگاه بدخواهان و حسودان اطرافت زياد شدن نشان از پيشرفت و سربلندي توست ......عالي بودن خانومي ممنونم بهم سر زدي

KhasteH D3L
ساعت15:31---19 خرداد 1391
سلام آپم
بدو بیا دزدی کنی وبلاگتو فیلتر میکنم


مهدی
ساعت13:38---19 خرداد 1391
مرسی از حضورت من تازه اپ شدم

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت13:32---19 خرداد 1391
شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم



ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم



نیست از هیچ طرف راه برون شد ز شبم



زلف افشان تو گردیده حصارم چه کنم



از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند



سخت دلبسته این ایل و تبارم چه کنم



من کز این فاصله غارت شده چشم تو ام



چون به دیدار تو افتد سر و کارم چه کنم



یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است



میله های قفسم را نشمارم چه کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1386برچسب:, ساعت 13:11 توسط زهره |